درحال بارگذاری...
بین‌المللی

جنجال انتشار اسناد سری در صداوسیما | رسانه ملی یا بلندگوی جناحی؟

اقتصادآنلاین، امیرمحمد حسینی: پخش نامه‌های سری و اسناد طبقه‌بندی‌شده در صداوسیما جنجال‌های زیادی به پا کرده است.

ترکش‌های این برنامه به استعفای مدیرکل شبکه خبر رسیده و بحث پیگرد قانونی محمود نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم مطرح شده.

اما مسئله فقط یک اتفاق یا اشتباه ساده نیست. تریبون صداوسیما در سال‌های گذشته همواره در اختیار اقلیت رادیکال اصول‌گرا بوده و این رویکرد در دوران مدیریت پیمان جبلی و وحید جلیلی تشدید شده است.

اما مدیران صداوسیما نه تنها رویکرد انحصاری و انتقادات را نمی‌پذیرند بلکه مدعی هستند که مخاطب ۷۰ درصدی دارند. آماری که غیر از مدیران این سازمان، کمتر کسی آن را باور می‌کند.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *