درحال بارگذاری...
وینگر پرسپولیسی به مس رفسنجان رفت
ورزشی

وینگر پرسپولیسی به مس رفسنجان رفت

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا طاهرخانی با قراردادی یک‌ونیم ساله به مس رفسنجان پیوست و به جمع شاگردان مجتبی جباری در اردوی کیش اضافه شد.

او در نیم‌فصل اول عضو خیبر خرم‌آباد بود و سابقه حضور در پرسپولیس، سپیدرود و ذوب‌آهن را هم دارد.

نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *